Moje doświadczenie:

Psycholog, psychoterapeuta specjalizujący się w terapii par oraz rodzin. W kręgu jego zainteresowań pozostają ponadto zaburzenia lękowe (zaburzenie lękowe uogólnione, fobie), chroniczny stres. Ukończyła Wydział Psychologii Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Posiada certyfikat „Praktyk Zastępowania Agresji” Instytutu Amity. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach. Obecnie w trakcie 4 letniego kursu z zakresu psychoterapii w Szkole Psychoterapii Centrum CBT w Warszawie. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym i systemowej terapii rodzin. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.

Doświadczenie zdobywała pracując z rodzinami dysfunkcjonalnymi oraz obciążonymi problemem alkoholowym w Poradni Uzależnień dla dzielnicy Warszawa-Bemowo przy ulicy Czumy w Warszawie. Uczestniczyła w grupach terapeutycznych na różnym poziomie zaawansowania oraz grupach wsparcia dla osób współuzależnionych. W Poradni Zdrowia Psychicznego przy ulicy Wrocławskiej w Warszawie zajmowała się pacjentami cierpiącymi na zaburzenia lękowe (fobie, OCD) oraz doświadczających chronicznego stresu. Pracowała pod opieką superwizora. W oddziale psychiatrycznym szpitala Wolskiego w Warszawie zdobywała doświadczenie w pracy z pacjentamiz rozpoznaniem zaburzeń lękowych (zaburzenie lękowe uogólnione, fobie). W szpitalu im. Dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu prowadziła zajęcia psychorysunku i choreoterapii. Uczestniczyła w systemowej terapii rodzin pod opieką doświadczonego superwizora. Obecnie pracuje w Środowiskowym Domu Samopomocy, gdzie zajmuje się psychoterapią indywidualną oraz pracą z rodzinamipotrzebującymi wsparcia. Jest członkiem składu orzekającego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie.​

W pracy terapeutycznej kieruje się założeniem, że rozmowa, wysłuchanie siebie nawzajemprzełamuje nawet największe bariery.

Jolana Gołąb

Zakres:

  • psychoterapia dorosłych,
  • trening zastępowania agresji.

Specjalizacja:

Nasi specjaliści:

Nasze publikacje:

Koronawirus – jak uchronić się przed paniką?

Najczęściej to lęk uruchamia to wszystko w nas, czego nie chcielibyśmy na co dzień zobaczyć. I każdy z nas musi go oswoić na swój sposób, aby godnie przetrwać. Być może obnaży on także tę pozytywną stronę naszej osobowości i będziemy mile zaskoczeni, gdy odkryjemy radość czerpaną z codziennych, zwykłych spraw: wspólnego spaceru, zabawy z dziećmi w chowanego, sprzątania, gotowania, dawno odkładanej rozmowy z mamą przez telefon i kawy, którą ktoś być może poda nam z niespotykaną dotąd czułością.