Moje doświadczenie:
Jestem magistrem psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna. Ukończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego. Stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe. Aktualnie jestem w trakcie kolejnych studiów podyplomowych na kierunku diagnoza i terapia pedagogiczna.
Ukończyłam liczne kursy dotyczące trudnych zachowań dzieci w spektrum autyzmu, terapii ręki- wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych, zaburzeń neurorozwojowych, terapii poznawczo-behawioralnej, treningu umiejętności społecznych (TUS) i hamowania agresji (TZA), treningu zdolności poznawczych i koncentracji uwagi i pamięci, zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych. Doświadczenie zawodowe zdobywałam, pracując w przedszkolach integracyjnych, szkole podstawowej i żłobku.
W swojej pracy korzystam z technik podejścia skoncentrowanych na rozwiązaniu (metoda kids skills), elementach metody komunikacji wspierającej i alternatywnej (ACC), terapii w nurcie poznawczo- behawioralnej, podejściu stosowanej analizy zachowań (SAZ), metody dobrego startu (MDS) oraz metody ruchu Weroniki Sherbone. Zawód, który obecnie wykonuję, urodził się z pasji i chęci zrozumienia motywów i zachowań jakie kierują człowiekiem oraz udzieleniem im pomocy. Pracuję zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Wspieram także dorosłych w rozterkach związanych z byciem rodzicem, oferując zrozumienie i ukazując perspektywę młodego człowieka. W pracy najważniejsza jest dla niej empatia, zaangażowanie i otwartość na drugiego człowieka.
Zakres:
- terapia dzieci 0-12r.z.
- poradnictwo rodzinne.
Specjalizacja:
- zaburzenia lękowe,
- problemy wychowawcze,
- zaburzenia rozwoju,
- dzieci w spektrum autyzmu,
- zaburzenia odżywania,
- zaburzenia psychosomatyczne,
- zaburzenia adaptacyjne,
- zaburzenia zachowania,
- trudności emocjonalne wieku dziecięcego,
- moczenie się,
- ADHD,
- sytuacje okołorozwodowe,
- zaburzenia snu.
Sprawdź dostępne terminy! Rezerwuj online.
Nasi specjaliści:
Nasz publikacje:
Zaburzenia przetwarzania słuchowego.
Problemy z przetwarzaniem słuchowym nie biorą się znikąd. Zarówno hałas, tempo życia, zanieczyszczenia, jak i informacyjne przeciążenie, które na co dzień dotyka nas w postaci bardzo silnych i licznych bodźców, sprawiają, że często nie nadążamy z ich właściwą percepcją i przetwarzaniem.